Kategórie      

Obchodné podmienky

Úvod Obchodné podmienkyObchodné podmienky
  1. I.             Vymedzenie pojmov

 

Prevádzkovateľom/predávajúcim tovarov v internetovom obchode www.gastrobach.sk je spoločnosť Štefan Bachleda, Tatranská 235/16, 065 03, Podolínec.

Kupujúcim je každý návštevník internetového obchodu www.gastrobach.sk, ktorý súhlasí so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami internetového obchodu www.gastrobach.sk, a objedná si tovar alebo služby prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov a telefonickej komunikácie. Pre účely zákona č. 102/2014 Z.z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.

Internetový obchod www.gastrobach.sk je počítačový systém umiestnený vsieti internet s verejným prístupom.

Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach internetového obchodu www.gastrobach.sk.

Objednávka je kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovarov a služieb.

Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom internetového obchodu www.gastrobach.sk, e‐mailovej komunikácie gastrobach@gastrobach.sk a telefonickej komunikácie +421910 313 104.

 

  1. II.            Autorské práva

 

Cela webova stránka a internetový obchod www.gastrobach.sk, ako aj všetky jej časti a prílohy, podliehajú autorským právam spoločnosti Štefan Bachleda. Kopírovanie akejkoľvek časti (text, obrázok, a pod.) je bez predchádzajúceho písomného súhlasu spoločnosti Štefan Bachleda zakázané.

llustračné fotky (fotografie) výrobkov uvedené v internetovom obchode www.gastrobach.sk, katalógu a ostatných materiáloch, v minimálnej miere môžu odlišovať od skutočných zariadení, kvalitne sú na rovnakej úrovni. Vo väčšine prípadov sa fotografie výrobkov zhodujú so skutočnosťou. Niektoré produkty sa však stále vyvíjajú, menia, a preto sa dostupne fotografie výrobkov môžu líšiť od skutočnosti (napr. v dizajne). Dodané zariadenia majú CE certifikáty (vyhlásenie o zhode), čo zabezpečuje ich autoritu, a sú potvrdením toho, že výrobok je v súlade s príslušnými základnými požiadavkami (základné požiadavky sú požiadavky, týkajúce sa bezpečnosti výrobkov, ochrany verejného zdravia, ochrany spotrebiteľa, ochrany životného prostredia) európskych technických predpisov (smernicami), ktoré sa na výrobok vzťahujú, a že zhoda bola preukázaná pomocou príslušného postupu posudzovania zhody. 

 

  1. III.          Objednávka

 

Od momentu zaregistrovanej objednávky (vami vybraný tovar si môžete objednať telefonicky: +421910 313 104, cez e-mail: gastrobach@gastrobach.sk alebo priamo v našom  internetovom obchode: www.gastrobach.sk pre obe strany platia práva a povinnosti vyplývajúce z reklamačného poriadku, občianskeho a obchodného zákonníka. 

O prijatí Vašej objednávky budete informovaný e‐mailom. Objednávka bude vybavená do 5 až 20 pracovných dní donáškou alebo osobným odberom tovaru.

Ku každej zásielke prikladáme daňový doklad ‐ faktúru, ktorá slúži ako doklad o kúpe a pre uplatnenie záručného servisu, preto si ju dobre uschovajte pre prípad reklamácie.

Prevádzkovateľ/predávajúci tovarov  internetového obchodu gastrobach.sk má právo objednávku zrušiť v prípade, keď bol produkt vypredaný a nie je možne znovu ho zabezpečiť. V takomto prípade ponúkne zákazníkovi náhradný tovar alebo iné riešenie, s ktorým zákazník súhlasí.

 

  1. IV.           Spôsoby platby

 

*Platba na dobierku ‐ platba kuriérovi pri prevzatí tovaru (do 500€).

*Platba na bankový účet ‐ osobný odber. Pri platbe na bankový účet je možne prevziať tovar až po pripísaní platby na bankový účet spoločností Štefan Bachleda.

*Platba na bankový účet ‐ doručenie tovaru kuriérskou službou. Pri platbe na bankový účet je možne odoslať tovar až po pripísaní platby na bankový účet spoločností Štefan Bachleda.

Predávajúci je oprávnený požadovať pred dodávkou zálohu vo výške až 100 % hodnoty objednávky. V prípade, že je záloha požadovaná, je vystavený doklad “Zálohová faktúra – daňový doklad”. Po dodaní tovaru bude na daňovom doklade hodnota zálohy odčítaná.

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne každý deň od pondelka do piatku v čase od 8:30h ‐ 15:30h.  

  1. V.            Dodacie podmienky

                                                                                         

Doprava je možná na celom území Slovenska a v zahraničí. Zásielku Vám doručí prepravná spoločnosť alebo dodá tovar prevádzkovateľ/predávajúci vlastnými prostriedkami. Poplatky za prepravu a montáž hradí kupujúci. Tovar je možné odobrať aj osobne zo skladu v Podolínci, 065 03, Tatranská 235/16.

Aktuálna cena za prepravu Vám bude oznámená pri spätnom potvrdení objednávky v závislosti od rozmerov a hmotnosti nákupu. Pred záväzným potvrdením objednávky bude tak isto dohodnutý požadovaný termín dodania.

Pri preberaní balíka treba skontrolovať tovar v prítomnosti kuriéra. V prípade, že je tovar poškodený, nepreberte ho, je potrebné udalosť zaznačiť do zápisnice.

Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má kupujúci s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej prevádzke.

Možnosť vrátenia tovaru podlieha obchodnému zákonníku. V záujme rýchleho vybavenia reklamácie volajte na zákaznícku linku, tel. číslo: +421910 313 104.

Miestom plnenia zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko) alebo miesto podnikania kupujúceho uvedené v zálohovej faktúre, daňovom doklade alebo faktúre obchodu.

 

 

 

 

 

 

  1. VI.           Prevod vlastníckeho práva

 

Vlastnícke pravo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za dodávku tovaru(služby).

Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, má predávajúci právo v prípade uplatnenia reklamácie vybaviť až v momente jeho úplného zaplatenia.

 

  1. VII.         Odstúpenie od zmluvy, storno a vrátenie tovaru

 

  1. Stornovať objednávky tovaru (služby) má zákazník pravo do 24 hodín od vytvorenia objednávky bez storno poplatku.
  2. Stornovanie už vyexpedovanej objednávky je možné, avšak za poplatok vo výške dopravných nákladov do 300 €. Pri jednostrannom zrušení/stornovania objednávky v hodnote nad 300 €, má spoločnosť GastroBach právo fakturovať primerané odškodné:
  3. V prípade odstúpenia, si predávajúci môže vyžiadať náhradu škody v prípade, že vrátený tovar bol znehodnotený neodbornou manipuláciou. Na základe žiadosti zákazníka prevádzkovateľ zabezpečí vrátenie tovaru. Bližšie sa môžete informovať na zákazníckej linke. Poplatky za vrátenie tovaru sa zhodujú s bežnými poplatkami danej kuriérskej firmy.
  4. Kupujúci má právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia v neporušenom stave vrátane obalov a dokladov, ktoré boli dodané spolu s ním. Garantujeme vrátenie peňazí v prípade, keď sa tovar vráti v pôvodnom stave. Kupujúci v prípade vrátenia tovaru je povinný zaslať tovar na vlastné náklady. O odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru je v každom prípade potrebné nás informovať písomne na e-mailovej adrese: gastrobach@gastrobach.sk, Štefan Bachleda, Tatranská 235/16, 065 03, Podolínec, do 14 dní od dodania.
  • Storno – odškodnenie za skladový tovar je do 10%
  • Storno – odškodnenie za objednaný tovar 30%
  • Tovar vyrobený na mieru nie je možné stornovať.

VIII.  Záruka, reklamácia a poučenie kupujúceho

 

Záručná doba všetkým osobám /firmám/, používajúcich výrobok pre účel podnikania s týmto výrobkom, je stanovená obchodným zákonníkom.  Je stanovená na 12 mesiacov od dňa zakúpenia, ak nie je dohodnutá inak. Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv je stanovená na 12 mesiacov a vzťahuje sa na výmenu náhradných dielov. Záručná doba plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s ním. Všetky ďalšie náklady, ako cestovné, poštovné, opravy tovaru atď., sú výlučne náklady kupujúceho. Poruchu, chybu, ktorá vznikla počas tohto obdobia, treba nahlásiť na zákazníckej linke, e-mailom, alebo písomne osobne doručiť/ odovzdať na poštovú prepravu na adresu predávajúceho, ktorá je uvedená v kontaktoch, najneskôr v posledný deň určenej lehoty. Kupujúci zasiela tovar na reklamáciu a dostane opravený tovar naspäť na vlastné náklady.

Záručné a pozáručné opravy zariadení budú vykonávané servisným strediskom GastroBach, prípadne zmluvnými servisnými partnermi predajcu. Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, najneskôr však do 30 dní od vrátenia tovaru.  K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť patričný doklad alebo záručný list. Záruka sa vzťahuje na poruchy a závady, ktoré v priebehu záručnej doby vznikli chybou výroby alebo použitých materiálov. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. V tomto prípade zákazník hradí všetky poplatky súvisiace s neoprávnenou reklamáciou a bude včas informovaný o výške poplatkov.

 

Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká v týchto prípadoch:

 

  • Výrobok bol inštalovaný alebo obsluhovaný v rozpore s užívateľským manuálom, ktorý je odovzdaný kupujúcemu súčasne s dodaným tovarom.
  • Údaje na dokladoch sa líšia od údajov uvedených na výrobku.
  • Bolo poškodené výrobné číslo, alebo záručná plomba prístroja.
  • Závada vznikla neprípustným zásahom do výrobku (vrátane zásahu a úprav neautorizovaným servisom).
  • Poškodenie bolo spôsobené vonkajšími vplyvmi, napr. znečistením, pri styku s vodou v dôsledku živelnej udalosti, prírodných či iných vonkajších javov (búrky, požiar, prepätie v el. sieti a pod.)
  • Výrobok bol mechanicky poškodený.
  • Výrobok bol používaný v rozpore s jeho určením, alebo spôsobom ,ktorý nie je obvyklý pre daný typ výrobku.

Záručná oprava sa nevzťahuje:

  • Na bežnú údržbu (výmena žiaroviek, tesnení, poistiek a pod.) vrátane odstraňovania závad podľa pokynov uvedených v užívateľskom manuáli.
  • Na prípadné poruchy alebo chyby existujúcej elektroinštalácie alebo rozvodov plynu, vodovodného a odpadového potrubia v priestoroch zákazníka, pokiaľ tieto neboli súčasťou dodávky .
  • Na chyby a závady vzniknuté pri montáži svojpomocne.

U pevne pripojených zariadení je možnosť, po dohode predávajúceho s kupujúcim s prihliadnutím na povahu reklamácie, aby kupujúceho navštívil servisný technik a opravu porúch tovaru urobil na mieste inštalácie tovaru.

Reklamácie tovaru zakúpeného právnickými resp. fyzickými osobami, ktorý je určený na podnikanie sa riadi obchodným zákonníkom č. 513/1991 Zb.

 

IX.  Práva a povinnosti zmluvných strán

 

Za zmluvne strany sa pokladá predávajúci a kupujúci. Kupujúci je povinný:

  • Prevziať objednaný tovar,
  • Zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
  • Skontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

Predávajúci je povinný dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene, spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list.

 

X.   Ochrana osobných údajov

 

Prevádzkovateľ webovej stránky internetového obchodu www.gastrobach.sk sa zaväzuje, že osobné údaje od kupujúceho sú spracované v súlade so zákonom, č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, ktoré slúžia výlučne pre potreby vybavenia objednávok, daňových dokladov a pri registrácii. Kupujúci sa dostane automaticky do databázy, čiže mu budú priebežne zasielané informácie o nových produktoch, zľavách alebo iné marketingové informácie od prevádzkovateľa. Na prianie a na základe písomnej alebo telefonickej žiadosti zákazníka bez udania dôvodov prevádzkovateľ kedykoľvek vymaže jeho osobné údaje zo svojej databázy.

Informačný systém internetového obchodu www.gastrobach.sk ručí za to, že nebudú zneužité na iné účely.

  1. Prevádzkovateľ neposkytuje osobne údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo servisným partnerom predajcu pre záručné a pozáručné opravy zariadení kupujúceho, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  2. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovne osobné údaje: meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne, číslo, e‐mailova adresa, v prípade právnickej osoby: názov, právnu formu, adresu sídla a identifikačné číslo a t.d.
  3. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
  4. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré má spracovane v bezpečnostnej smernici.

 

XI.    Zmluvná pokuta

 

Predávajúci si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške prepravných nákladov v prípade, že vytvoril objednávku, ktorú nestornoval a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený spať predávajúcemu, nakoľko porušil ustanovenia v čl. VII.

 

XII.    Záverečné ustanovenia

 

  1. Predávajúci si vyhradzuje pravo meniť a dopĺňať tieto všeobecne obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi cely proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci rešpektuje všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a suhlasí s ich znením.
  4. Tieto všeobecne obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícii v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako aj sú zverejnené na internetovej stránke  internetového obchodu www.gastrobach.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť  26.02.2021
Copyright 2021 - 2024 © gastrobach.sk